webové stránky - eshopy - SEO optimalizace - SEM marketing
SEM je zkratka z anglického " Search engine marketing ", což znamená marketing ve vyhledávačích. Jedná se o marketingový nástroj, další forma on-line reklamy, zaměřený na propagaci a zvyšování viditelnosti a známosti webu, tedy navyšování návštěvnosti.
SEM má mnoho podob, vždy jde ale o placenou formu propagace. Většinou se platí PPC modelem, tedy platba za kliknutí na zpravidla textový odkaz nebo banner umístěný v síti serverů, které takové způsoby propagace nabízejí.
Rozšířenou SEM propagací je zakoupení lepších pozic ve výsledcích vyhledávání na velkých portálech, např. katalog firem Firmy.cz, Najisto.cz, Topkontakt.cz aj. (největší vyhledávač – Google – to však nepodporuje), sponzorované odkazy nebo také o placené zápisy v různých katalozích.
Základní rozdíl mezi SEM a SEO je, že SEM nevyžaduje žádné úpravy na stránkách a výsledky tohoto způsobu propagace záleží pouze na finančních možnostech inzerenta. SEO je pravý opak – aby byl web optimalizován pro vyhledávací služby, je třeba upravit zpravidla zdrojový kód, strukturu i obsah optimalizovaného webu.
Velká výhoda SEM je možnost zjistit si přesný počet příchozích návštěvníků. A díky systémům PPC, které zpracovávají také statistické údaje, je možné spočítat návratnost investic do SEM.
SEM také patří k jedněm z nejefektivnějších forem on-line reklamy, ale také k nejdražším.
Naše firma Vám poradí, jak efektivně využít on-line reklamu, poradíme kde je výhodné investovat tak, aby se vynaložené investice vrátily a pomohly Vám přivést více zákazníky, nastavíme Vám efektivní PPC kampaň, zvolíme vhodné texty a klíčová slova, zaručujeme průběžnou správu a přehled nad výsledky a statistikami PPC kampaní.